• سه شنبه ١٦ آبان ١٤٠٢-١٣:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٦٧
پیرهادی خبر داد:10-190

نامه ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران / پیگیری مجدد از شهردار تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای برای چندمین بار از علیرضا زاکانی خواست تا ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اشلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، مجدداً نسبت به بی توجهی به ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران به شهردار تهران تذکر داد.
پیرهادی با بیان  اینکه این چندمین بار است که از شهردار تهران می خواهم این موضوع را در دستور کار قرار دهد؛ اظهار داشت: طی نامه ای این موضوع را به شهردار تهران تذکر داده و خواسته ایم که هرچه سریع تر نسبت به اجرای قانون در این خصوص عمل کند.
در این نامه آمده است:
پیرو پیگیری به عمل آمده توسط اینجانب و سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص احکام حقوق کلیه کارکنان رسمی شهرداری تهران پیرو نامه دیوان محاسبات در خصوص ترمیم حقوق شهرداری‌ها توسط رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تاریخ ۱۵ آبان ماه امسال به شماره نامه ۴۲۸۹۶ به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است و با توجه به شفاف شدن قوانین و شمولیت ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران شایسته است، دستور فرمایید در اسرع وقت اصلاح احکام حقوق کارکنان مشمول انجام پذیرفته و نسبت به اعمال آن در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران اقدام و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نمایید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: